LOKA KAVA SPECIAL: OKUS ŠT. 1 PO IZBORU SLOVENSKIH POTROŠNIKOV KAVE
V raziskavi, ki jo je januarja 2020 med slovenskimi potrošniki opravila Mediana, inštitut za raziskovanje trga in medijev, je Loka kava Special dosegla najboljši rezultat pri ocenah splošne všečnosti in všečnosti okusa ter pri oceni verjetnosti nakupa.
V posamezen slepi test sta bili poleg Loka kave Special vključeni še dve znamki iz kategorije mlete turške kave. Obe sta široko dostopni na slovenskem trgu in imata skupaj s Loka kavo Special največji tržni delež v kategoriji.
Pri vprašanju o splošni všečnosti (»Kako vam je na splošno všeč ta kava?«) je največji delež odgovorov všeč in zelo všeč (skupaj skoraj 65 %) dosegla Loka kava Special.
Ostali 2 znamki kave sta dosegli: znamka kave 1 (skupaj skoraj 57%) in znamka kave 2 (skupaj 46%).
Pri vprašanju o okusu (»Kako vam je všeč okus te kave?«) je največji delež odgovorov všeč in zelo všeč (skupaj skoraj 65 %) dosegla Loka kava Special.
Ostali 2 znamki kave sta dosegli: znamka kave 1 (skupaj skoraj 61%) in znamka kave 2 (skupaj 51%).
Pri vprašanju o verjetnosti nakupa (»Kako verjetno bi to kavo kupili v primeru, če bi bila na voljo po isti ceni, kot jo običajno plačate za turško/mleto kavo?«) je največji delež odgovorov verjetno in zagotovo bi jo kupil/-a (skupaj 43,1 %) dosegla Loka kava Special.
Ostali 2 znamki kave sta dosegli: znamka kave 1 (skupaj 41,2%) in znamka kave 2 (skupaj 34,3%).
Velikost vzorca (preizkuševalcev kave) = 102 osebi.